Equmenias årsmöte och flickornas afton

Lördagen den 28 januari kl 18:00.

Kvällen inleds med själva årsmötet, med tillbakablickar på året som gått och beslut inför kommande år. Detta tar ca en timme.

Därefter äter vi en god middag tillsammans. Sedan är det dags för Flickornas afton att göra comeback! Denna högklassiga underhållning vill du inte missa.

Kvällen avslutas med efterrätt.

Om du vill vara med och äta behöver du anmäla dig senast måndag 23 januari. Detta gör du antingen till sigrid.grimberg@gmail.com eller genom att skriva upp dig på listan på anslagstavlan i kyrkan. Vid anmälan ange eventuell specialkost. OBS! Det räcker alltså inte med att bara tacka ja till eventet på Facebook.

Också du som inte är medlem i Equmenia är varmt välkommen. Även om du inte har rösträtt så kan du genom att komma visa ditt stöd för Equmenia, detta skulle göra oss väldigt glada och uppmuntrade!

Hälsningar Equmeniastyrelsen