Församlingsdag på Skoghus

Söndagen den 29 augusti är det dags för församlingsdag på Skoghus, en dag med fokus på gemenskap med varandra och med Gud.

Dagen börjar kl.10 med gudstjänst där Dan Inge Olsson predikar. Vi tänkte också sätta ihop en liten kör där den som vill får vara med och sjunga. Vi övar på Skoghus kl.9.

Söndagsskolan börjar denna söndag med en bibelvandring under gudstjänsten.

Ca kl.12 serveras lunch, en grillbuffé. Lunchen anordnas av Hessle BBQ & Event från Hässleholm. Lunchen kostar 150 kr.

Efter lunch blir det möjlighet för olika aktiviteter, bland annat att gå en liten vandring runt Skoghus under ledning av Magnus Helldén. Man kan också bara sitta ner och umgås.

Dagen avslutas kl.14:30 med en samling med information om vad som ligger framför oss.

Vi planerar att vara ute så mycket som möjligt, så klä dig efter väder.

Välkommen att vara med hela eller delar av dagen!

Om du vill äta behöver du anmäla dig senast söndag 22 augusti.
Du anmäler dig antingen genom att ringa/sms:a Marisete 0705-78 70 48 eller skriva upp dig på anslag i kyrkan.
Glöm inte att anmäla eventuell specialkost.